Waarom moet ik registreren? De eerste keer dat u producten bij Outletetalage bestelt wordt u gevraagd om uw persoonsgegevens in te vullen. Deze gegevens worden dan bewaard in een database die beveiligd is met uw eigen unieke wachtwoord. Het grote voordeel hiervan is dat de volgende keer dat u een bestelling plaatst u deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Een ander voordeel is dat uw bestelinformatie altijd alleen voor u opvraagbaar is. U kunt altijd de status van uw bestelling bekijken en informatie over vorige bestellingen opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek. U hoeft pas in te loggen als u daadwerkelijk gaat bestellen.
Hoe verander ik mijn wachtwoord? Als u uw wachtwoord wenst te veranderen dan kunt u dit zelf wijzigen. Nadat u ingelogd bent moet u op "Mijn account" boven in de balk klikken. Hiermee verschijnt uw accountgegevens op het scherm. Nu is het mogelijk een nieuw wachtwoord in te typen (onderaan).
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen? Geen paniek! Via de link "wachtwoord vergeten" in het loginscherm kunt u een nieuw wachtwoord laten mailen naar uw eerder opgegeven e-mail adres. Dit wachtwoord wordt automatisch aangemaakt door software van Outletetalage . U kunt nadat u weer ingelogd bent dit wachtwoord altijd weer wijzigen.
Hoe werkt de winkelmand?
De winkelmand is een opbergplaats voor producten die u tijdens het winkelen
aan de winkelmand toevoegt. U kunt altijd producten verwijderen of het
aantal veranderen. U kunt dit doen door te klikken of op het woord "Winkelmand"
of op het pijltje van "Winkelmand" dat te vinden is in de rechter bovenhoek
van uw scherm. U krijgt dan een overzicht van alle producten die in
uw wagen zitten. U krijgt dan voor elk product de mogelijkheid om deze
aan te vinken om dan te verwijderen en/of het aantal te veranderen.
LET OP: Als u producten verwijdert of de Aantallen wijzigd moet u eerst
op de Update-button (beneden) drukken voordat u verder gaat.
Is het nodig dat ik eerst moet inloggen? Het is niet altijd noodzakelijk. Als u nog geen klant bent en u heeft al producten in uw winkelmand dan wordt dit onthouden door de database van de winkel. Logt u daarna in dan worden deze producten van uw "bezoekerswagen" overgeheveld naar uw "vaste klanten wagen". Op het inlogscherm wordt aangegeven of uw winkelmand reeds producten bevat. Indien u niet afrekent dan wordt de inhoud van uw winkelmand bewaard tot uw volgende bezoek.
Waarom wordt er een adresboek gebruikt? Het adresboek is heel handig omdat u maximaal 5 adressen van vrienden of bekenden hierin kunt bewaren. U kunt natuurlijk ook meerdere afleveradressen van uzelf opgeven. Als iemand jarig is, kunt u een bestelling laten afleveren op het huisadres van de jarige. Het adresboek met uw accountgegevens is via de link "Mijn account" te benaderen. Adressen kunt u altijd wijzigen of wissen.
Welke bestelinformatie is toeganklijk? Alle informatie over uw bestellingen is voor u online toeganklijk. U moet wel ingelogd zijn. U gaat hiervoor naar "Mijn account". Hierna klikt u op "Vorige bestellingen". Alle bestellingen die u tot dit moment bij Outletetalage heeft gedaan zijn dan op het scherm te ziet. Achter iedere order ziet u de status waarin de order op dat moment verkeert.
Deze webwinkel hanteert de volgende orderstatussen: - In behandeling (uw order wordt behandeld) - Betaling Ontvangen (uw betaling is in goede orde ontvangen) - Verzonden (uw order is onderweg) - Kan afgehaald worden (Uw bestelling ligt klaar om afgehaald te worden) - Geannuleerd (Uw order is geannuleerd) |